Lokacija
SRBrs
DA BI STE VIDELI CENE MORATE BITI ULOGOVANI KAO PRAVNO ILI FIZIČKO LICE

Reklamacije

Reklamacije na oštećenje u transportu

Veoma je važno da sva oštećenja u transportu vidjliva na pakovanju proizvoda, odmah prijavite kuriru koji Vam je isporučio robu. Svako oštećenje pri transportu kupac je dužan da prijavi u roku od 24h od prijema robe.

Ukoliko uočite takvo oštećenje, nemojte potpisati prijem pošiljke ili zamolite kurira da sačeka dok proverite da li oštećenje na pakovanju uslovilo i oštećenje samog proizvoda ili gubitak delova. Ukoliko proizvod nije oštećen, i svi delovi su na broju, potpišite prijem pošiljke.

Reklamacije na podatke ili pogrešnu vrstu robe

Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da nas najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke, pozovite telefonom na broj 011 804 2244; 060 340 6161, ili pošaljete e-mail sa svojim podacima (Naziv kompanije, ime i prezime, telefon) na e-mail reklamacije@beorol.rs i opišete kakav problem imate, ili preuzmete reklamacioni list sa linka na kraju ovog teksta, popunite ga i sa robom pošaljete na našu adresu. U najkraćem mogućem roku, odgovorićemo potrošaču na izjavljenu reklamaciju elektronskim putem (e-mail) tako što ćemo potvrditi prijem reklamacije, odnosno saopštiti broj pod kojim je zavedena Vaša reklamacija u evidenciji primljenih reklamacija  i obavestićemo Vas o daljem postupanju. Rok za odgovor na reklamaciju je 8 dana a za rešavanje reklamacije je 15 dana od trenutka prijave iste. 

Preuzmite reklamacioni list ovde.