Lokacija
SRBrs

Najčešća pitanja

Asortiman artikala u našoj ponudi je veoma veliki, te iz tog razloga na jednoj slici može biti više artikala (iskazana cena odnosi se na jedan artikal). Ukoliko želite da naručite određeni proizvod iz asortimana, molimo Vas da u napomeni tačno naznačite koji artikal sa slike želite. U slučaju da artikal koji ste naveli u napomeni nemamo na zalihama, operater će Vas kontaktirati u najkraćem mogućem roku.

U slučaju kada artikal nije ispravan, molimo Vas da nas u najkraćem mogućem roku kontaktirate putem e-mail-a reklamacije@beorol.rs. Pre nego što to učinite detaljno pregledajte sadržaj paketa i proverite da li su u pitanju fizička oštećenja nastala neadekvatnim transportom ili je u pitanju neki drugi nedostatak. Svi artikli koji se prodaju preko Beorol internet prodavnice su novi, u originalnom pakovanju i podležu garanciji koja je naznačena u opisu i karakteristikama artikla. Takve artikle ćemo zameniti ili izvršiti povraćaj novca u zavisnosti od Vaše odluke. Ukoliko je oštećenje nastalo neadekvatnim rukovanjem koje je u suprotnosti sa pravilima navedenim u uputstvu artikla, Beorol ne snosi nikakvu odgovornost i nije u obavezi da zameni ili izvrši novčanu nadoknadu artikla.

E-mail adresu možete promeniti nakon logovanja na sajt u opciji "Moj nalog". Takođe nam možete poslati nove informacije na beorolshop@beorol.rs i mi ćemo ih korigovati umesto Vas.

Svoje podatke možete menjati kada se sa svojim korisničkim imenom i lozinkom ulogujete na naš sajt i pristupite stranici ''Moj nalog''. Na ovom mestu, takođe, možete menjati i druge podatke vezane lično za Vas, pregledati svoje porudžbine, njihove statuse kao i omiljene proizvode.

Trenutno, proizvode preko naše internet prodavnice mogu kupovati samo pravna lica koja imaju registrovan nalog na našem sajtu, a uskoro ćemo ponuditi mogućnost kupovine i fizičkim licima. Do tada, ovde artikle možete kupiti kod naših partnera, u zavisnosti od vašeg mesta stanovanja